sobota, 16 kwietnia 2016

Test: Aussie Miracle Moist






Witajcie ! Dwa dni temu zostałam miło zaskoczona przez kuriera, który przyszedł z paczą od EverydayMe.
Jakiś czas temu strona ta robiła nabór dla testerów kosmetyków do włosów i udało mi się  do niego zakwalifikować.
W paczce znajdowało się 10 próbek dla znajomych (5 odżywek oraz 5 szamponów Miracle Moist z Aussie) oraz pełnowartościowy szampon i odżywka dla mnie. Dodatkowo w paczce znaleźć można przewodnik po kampanii oraz co mi się bardzo podoba notes do badania opinii znajomych.



Nieco o firmie Aussie :

"Marka Aussie, która została założona w 1979 r. przez amerykańskiego przedsiębiorcę Toma Redmonta, należy do znanej na świecie firmy Procter & Gamble. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości Kosmetyków do włosów przeznaczonych dla klientów wszystkich grup wiekowych. Aussie wierzy, że aby mieć piękne włosy, nie trzeba chodzić do fryzjera czy spędzać w łazience mnóstwo czasu. Wystarczy mieć odpowiednie kosmetyki, jak na przykład szampony, odżywki i inne produkty z kolekcji 3 Minute Miracle, które można spłukać zaledwie po trzech minutach. Genialne!"

Do testu podeszłam obiektywnie ponieważ nie miałam z tą firmą nigdy wcześniej do czynienia wiec moje odczucia były bardzo neutralne. Zapach bardzo ładny co było zaskoczeniem ponieważ zwykle profesjonalne kosmetyki, które faktycznie działają zapach mają po prostu brzydki.
Konsystencja szamponu jak i odżywki jest bardzo przyjemna, dobrze się pieni i nie sprawia problemu w spłukiwaniu. Mam bardzo długie, falowane włosy i zwykle aby całe pokryć je odżywką zużywałam jej bardzo dużo, tu ku mojemu zdziwieniu niewielka ilość produktu wystarczyła aby pokryć dokładnie całe włosy. No ale co z działaniem. Moje suche i zniszczone rozjaśnianiem włosy faktycznie zrobiły się delikatnie bardziej nawilżone a już na pewno bardziej się błyszczą jednak bardzo źle mi się je rozczesuje po kąpieli a to dla mnie bardzo duża wada. 


Zalety:
Zapach
Konsystencja
Wydajność
Regeneruje włosy

Minus:
Nie ułatwia rozczesywania
Cena 




















0 komentarze:

Prześlij komentarz